Geoblog.pl    dokadnogiponiosa    Podróże    Azjatyckie Wibracje    Wreszcie plaza!

Wreszcie plaza!

Wietnam
Wietnam, Nha Trang

Po 27h w pociagu dotarlismy w koncu do Nha Trang - wietnamskiego kurortu nad Morzem Poludniowochinskim.
Z pociagu wysiedlismy minionej nocy o 00:30 i odrazu w taxowke, ktora nas zawiozla do zarezerwowanego hostelu.
Z samego rana przepakowalismy plecaki i zostawilismy je w recepcji, bo juz musielismy sie wymeldowac z pokoju...
Przebralismy sie w kostiumy i hop na plaze! Sniadanie zjedlismy na wspanialej 'plazowej restauracji' niczego sobie nie zalujac (szczegolnie po tej podrozy pociagiem podczas ktorej malo jedlismy) :) Uczte zakonczylismy wielkim talerzem tropikalnych owocow i swiezym sokiem z kokosa. Uwierzcie nam ... PYCHO!
Reszta dnia minela na blogim lenistwie na recznikach pod palmami (czuwalismy aby zaden kokos nam nie spadl na glowe :) ).
Pod wieczor zdecydowalismy sie zobaczyc po drugiej stronie miasta wielki, 21 metrowy posag Buddy - w swiatyni Long Son. Robi wrazenie. Po wyjsciu z niej przezylismy pierwsza tropikalna burze. Sciana wody jest nieporownywalna do tego co mamy podczas letnich ulew w Polsce.
Na koniec przed dalsza podroza pociagiem do Sajgonu (dzis godzina 23:00) zrobilismy zakupy w miejscowym hipermarkecie. W asortymencie byly nawet polskiej produkcji Landrynki i Zozole!

Jutro Sajgon :)

Przemek
Przemek - 2012-09-24 14:13
Moglibyscie przyblizyc troche ceny?:) Ile kosztowala ta uczta w nha trang i jak tam z noclegami?:)
Wybieram sie z dziewczyna do Wietnamu za miesiac. Ciekawe czy tez nam sie trafi taka pogoda w nha trang bo w wietnami srodkowym wtedy podobno szczyt pory deszczowej. Mam nadzieje ze bedzie jak u was, jedna wielka ulewa a pozatym slonce;)

zuzkakom
zuzkakom - 2012-09-24 16:07
Za miesiąc będzie już pora such :) czekam z utęsknieniem, jak na razie leje prawie codziennie od 4 miesięcy!

AAT
AAT - 2012-09-24 20:45
Zazdrościmy przepięknych widoków z okna pociągu. Cieszymy się,że tak szybko regenerujecie siły, bo to leżakowanie na plaży nie było zbyt długie. Czekamy na relację z Sajgonu. Bardzo mocno całujemy. Ania i Andrzej.

Asia
Asia - 2012-09-24 20:57
Niesamowite jak narazie tempo wyprawy. Myślałam, że na tej urokliwej plaży odpoczniecie kilka dni...ale pociąg mknie dalej do przodu.........Buziaki , ściskam Was -Asia :) :) :)

dokadnogiponiosa
dokadnogiponiosa - 2012-09-25 02:08
@Przemek: Pora deszczowa wlasnie dobiega konca :) w Nha Trang za dwuosobowy pokoj w hostelu Forget Me Not placilismy $4,5/os. wiec chyba nie jest zle :) a uczta sniadaniowa na plazy w Sailing Club - troche zaszalelismy i wydalismy lacznie za wszystko $13 ;p
Pozdrawiamy z goracego Sajgonu i zyczymy udanej podrozy!

potomak55
potomak55 - 2012-09-25 02:08
Oh te wibracje ......powinniscie zostac honorowymi obywatelami Republiki Luduwej WIetnamu .....czy jakos tak...... lub chociaz jakimis dyplomatami tak ladnie przedstawiacie ten zakatek swiata.

dokadnogiponiosa
dokadnogiponiosa - 2012-09-25 02:20
@Ania, Andrzej i Asia: tempo wyprawy jest zgodne z naszym zaplanowanym rozkladem jazdy. odpoczniemy w Kambodzy na wyspie Koh Rong :) Pozdrawiamy!!!

dokadnogiponiosa - 2012-09-25 02:23
@ Tomek: dzisiaj w Sajgonie ma sie odbyc uroczystosc nadania naszej dwojce tytulu honorowych ambasadorow Wietnamu, oczywiscie zdamy relacje! ;)

Asia
Asia - 2012-09-25 07:20
Pola , Michał dzieki...już jestem spokojna....hahaha, Buziaki :) Asia

zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)