Geoblog.pl    dokadnogiponiosa    Podróże    Azjatyckie Wibracje    17 godzin w Hanoi

17 godzin w Hanoi

Wietnam
Wietnam, Hanoi

Niestety nie moglismy bezposrednio z polnocy Wietnamu pojechac na poludnie. Musielismy powrocic do Hanoi.
Wysiedlismy z pociagu dzis (22.09) o godzinie 05.00. Bezposrednio przyjechalismy do hostelu, w ktorym wczesniej sie zatrzymalismy. Mielismy mozliwosc wziecia prysznica i zostawienia plecakow podroznych. Super nieespodzianka - bylo sniadanko, ktore nam zaoferowano za darmo :)
Przed poludniem wyruszylismy do Muzeum Etnograficznego. Z poczatku chcielismy sie tam dostac pieszo jednak zdecydowanie nam odradzono i powiedziano aby skorzystac z autobusu. Mile zaskoczenie w transporcie publicznym - choc autobus wygladal na starego Ikarusa to dzialala w nim klimatyzacja.
W Muzeum Etnograficznym swietnie spedzilismy czas! Ekspozycja ciekawa dotyczaca mniejszosci etnicznych Wietnamu oraz grup etnolingwistycznych Azji Poludniowo-Wschodniej. Zjedlismy rowniez pyszny lunch w knajpce znajdujacej sie na terenie muzeum (polecamy - oprocz smakowitych potraw to i przystepne ceny).Trafilismy na wystepy kukielek wodnych (water puppet) - tradycyjne w sztuce wietnamskiej.
Jest dzis w stolicy niesamowity upal i przez to czujemy sie jakbysmy sie topili. Cale szczescie, ze rowniez przed dzisiejsza podroza pociagiem, ktora bedzie trwac 24h mozemy znowu sie odswiezyc.
Zmierzamy na poludnie - do Nha Trang - glownego nadmorskiego kurortu Wietnamu.Przed nami 1300 km :)

Asia
Asia - 2012-09-22 15:37
Jak każdego dnia tak i dziś jestem z Wami. Przeczytałam kolejną relację, obejrzałam zdjęcia :) :) :) , .....hm....oj będzie się działo........piękna plaża, gorący piasek, ciepła morska woda,lekko wiejący wiaterek.... zimne piwko a u boku ukochana osobą..... czego Wam wiecej trzeba....chwilo trwaj....!!!!!!...... Wasz blog jest dla mnie jak narkotyk....haha, także jutro znów tu będe. Buziaki , :)

potomak55
potomak55 - 2012-09-23 02:49
Macie dar trafiania w piekne i ciekawe miejsca.
Moc usciskow.

eleczka
eleczka - 2012-09-24 11:13
Dzien dobry,
zwracam hanor, wreszcie jestem nasycona pieknymi zdjeciami, uroczymi widokami
i oczywiscie moge sie nacieszyc sie Waszymi zadowolenymi,usmiechnietymi buzkami.
Polciu, czekam z utesknieniem na nowa pobudke o
6 rano( albo i wczesniej).
Caluski, Dziadkowie tez Cie sciskaja i zycza
dalszych wspanialych wedrowniczych wrazen .

zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)