Geoblog.pl    dokadnogiponiosa    Podróże    Azjatyckie Wibracje    Goodbye Vietnam!

Goodbye Vietnam!

Wietnam
Wietnam, Hanoi
Przejechano 11939 km

Wczoraj wieczorem szybko i wygodnie przemiescilismy sie na polnoc o 1200 km samolotem (linie VietJet - 65 USD/ 1 bilet). Nasza wyprawe konczymy w stolicy Wietnamu. Tym razem nie zwiedzamy. Hanoi za bardzo nas przytlacza i poruszamy sie wylacznie po sprawdzonych trasach. Miasto szykuje sie do jutrzejszego swieta. Sprzatane sa ulice, sprawdzane sa uliczne glosniki, flagi sa juz rozwieszone.
My rowniez sie przygotowujemy... do jutrzejszego powrotu do Polski. Nasze 4 tygodnie podrozy minely w dobrym tempie - nie za szybko ani nie za wolno. Plecaki juz spakowane. Backpakerski tryb odkladamy, a teraz czas powrocic do codziennych obowiazkow :)

Asia
Asia - 2012-10-10 18:05
Czekamy na Was z utęsknieniem :) :) :)
Tak na marginesie....haha ...tempo nie za szybkie....jak błyskawica...hahah ale coś za coś. Żeby było więcej , musi być szybciej itd..... Dziś już nic nie jest ważne, żadne trudy, tempo itd......po powrocie będzie czas na odpoczynek. Jednak co zobaczyliście i przeżyliście będzie zawsze z Wami na długie lata.
Miło mi było być razem z Wami w podróży. Dzięki wielkie i do zobaaaaaczenia. Buziaki :) :) :) Asia

zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)