Geoblog.pl    dokadnogiponiosa    Podróże    Azjatyckie Wibracje    Z powrotem w Wietnamie

Z powrotem w Wietnamie

Wietnam
Wietnam, Sài Gòn

Za nami dluga i meczaca podroz. Opuscilismy wczoraj Siem Reap o 8.00. Do Sajgonu dotarlismy dopiero kolo 22.00. Planowo powinnismy byc po 17.00..
Niestety malo jest drog w Kambodzy i sa w baaardzo slabej kondycji. Dziura na dziurze, a na niektorych odcinkach ta glowna droga kraju jest nieutwardzona (!!!). Nawierzchnia zapewnila nam wiec podroz w nieustannych podskokach az do granicy z Wietnamem. Stwierdzamy, ze w Polsce jednak nie ma az takiej tragedii w tym temacie :)
Dziesiejszy dzien spedzamy w Sajgonie, a wieczorem wsiadamy w samolot do Hanoi, gdzie bedziemy jeszcze dwie noce przed powrotem do Polski.
Nasza azjatycka przygoda malymi krokami zbliza sie do konca...

AAT
AAT - 2012-10-08 08:55
Hej...hej...:)! Ta wyboista droga przywróciła Was
do ponurej rzeczywistości. Tak gigantyczne opóżnienia nie są domeną tylko polskich dróg i kolei...Aż wierzyc się nie chce, że miesiąc podróży już się powoli kończy. Podróżowanie z Wami było wielką przyjemnością. Buziaki...:)
Ania i Andrzej

Asia
Asia - 2012-10-08 10:34
Hej....wreszcie ktoś docenia Polskę i polskie drogi....hahah , jak ja się ciesze !!!!!!!
Koniec wyprawy...no tak , jak mówi przysłowie
" co dobre szybko sie kończy...." jednak tego co zobaczyliście nikt Wam nie odbierze, i w takim momencie żadne trudy i nipowodzenia sie nie liczą, wspominac bedziecie to z usmiechem na twarzy. Aha mam nadzieje ,że tym razem w Hanoi Michał bedzie w stanie odpocząć choć troszke.....hahah , ten tłok i hałas Go nie przytłoczy. Czego Wam życzę. Buziaki....:) :) :) Asia

Ela
Ela - 2012-10-08 15:08
Uf to Was wytrzeslo za wszystkie czasy( tego sie spodziewalalm...:)) Najwazniejsze ze juz jestescie na miejscu Zrobcie sobie zimne oklady na posladki, napewno bola.....ha ha.
Polcia jeszcze raz przypominam moja prosbe
porob jescze zdjec w Sajogonie i Hanoi ale
tym razem: bardziej ulicy, tlumu, zgielku, ludzi,dziur na ulicy:) etc Z gory dziekuje....Sciskam
PS. Aniu, Andrzeju prosze sprawdzcie Wasza
poczte . Mysle ze jest zapelniona. Dzieki. Pozdrawiam.

Piotr
Piotr - 2012-10-10 05:03
Hi Sister! Incredible album and pics! I hope your really enjoyed your vacation!

Piotr - 2012-10-10 05:10
Kissssssssssssssessssssssss
I got your postal card! Thank you!

dokadnogiponiosa
dokadnogiponiosa - 2012-10-18 22:50
@Piotr: Thank you brother! Glad you liked it :)

zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)